【多對話】一齊半年猛問我攞錢 !當正我ATM機 ! 一句唔借終於露出本性 ! 正臭hi ! - npnt

呢條臭貨港女 係11月尾個陣交友apps識既 成日以情人既名義問我攞錢洗 !

名義上就話係情人 但其實根本唔係 ! 忍左佢半年 ! 今日我決定唔再忍佢 !

G

個次無啦啦問我借2000蚊,仲大條道理咁話大家係「情人」所以要互助幫助,雖然個次我吊曬鬼,不過最後都借咗,但就話無下次。

借錢就得閒,但叫佢聖誕出黎就唔得閒

過左無耐又問我借(攞) 又話唔借就分手…咁借啦唯有,咁個陣時諗最多咪無錢食飯。

過左唔夠幾日,又問我要200蚊,你條臭貨真係當我提款機 ! 我決定唔忍你 !

仲要問我返係咪男人黎 !你都好意思 

嘩~ 終於露出本性,原來當我係兵,之後咩「垃圾」、「死窮鬼」都出曬… (真係幾hurt下..

同佢嘈完之後無理佢 ! 點知第日又搵返我 以為佢知錯啦,我真係幾感動,點L知..

點L知感動唔夠一秒,又再問我拎錢 ! 真係dllm,我真係決定唔再忍 ! 分手收場 !

我都係想要一份好真誠嘅愛情姐 , 點解咁難 ?

via

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦