無線咪神曾曝出借潛規則踢走徐子珊,如今暗示將公布好消息 - npnt

TVB藝人高海寧(高Ling)昨天穿上露腰短裙出席活動,身材Fit爆。由於活動需要出席藝人玩踩單車,雖然自稱有打底嘅陳瀅玩到好開心,但高Ling就顯得有啲避忌,更要求用物件遮住自己以防走.....光,最後更要直立式踩單車,最終更擦傷了膝頭。

高海寧事後受訪時,強調自己有打底,並謂是啦啦隊造型。提到其身材勁Fit,她表示:「之前拍戲要穿泳衣日日跑步,瘦咗十幾磅,依家回複選美嗰陣嘅120磅,條腰23寸,隱約見到兩條線,想練到馬甲線。」

問 到上圍可有縮水?她即顯得尷尬謂:「夠用啦。(邊個話?)我自己。(買過曬啲Bra?)咁幾個月系要換過一批。(上圍Cup數?)唔好focus(呢啲) 啦,夠使喇。」問到是否多人追?她笑言:「有啲啦!」問到緋聞男友鄧智偉是否覺得Ok時,她即甜笑說:「ok㗎。(佢覺得夠唔夠使?)佢點會知。(有咩評 語?)要讚下,鼓勵下。」問到何時公開戀情?她直言:「公開大家系朋友。」

2008年,高海寧參選香港小姐獲得旅遊大使獎,之後加入TVB。陸續參演過《讀心神探》、《法證先鋒3》、《法網狙擊》、《使徒行者》等多部劇集。

2012年,高Ling更忽然受無線力捧,已拍攝5套劇集,與楊怡、鍾嘉欣等花旦差不多。當時就有人曝料稱:高Ling在節目《五覺大戰》飄移大曬34D巨胸,就是這份拼搏表現,吸引到殼王陳國強的注意。

之後高海寧被無線高層陳國強潛規則,並藉此踢走了當紅花旦徐子珊,導致徐子珊的失寵。更指高海寧背地裡被人稱「老闆娘」,各個忌她三分。

但很快,高海寧開發布會澄清真相,強調不是靠關係才有今天,不希望因負面報道,抹煞了她之前所做的一切努力,也怕因而影響外間對她的看法和形象、誤會其為人。

高海寧(高Ling)今年年初被踢爆與音樂監製鄧智偉秘戀三年,更被拍到在馬鞍山天宇海築愛巢。

雖 然事後高海寧表示跟鄧智偉並沒有地下情,對方曾是無線同事因此認識,但沒有約會。但今年鄧智偉舉行四十歲生日派對,緋聞女友高Ling亦不忌諱到場祝賀, 並性感現身,露前又露後。穿上Deep V的高Ling被取笑是「女主人」時,她說:「唔系。(兩手揈揈嚟?)系呀,冇禮物,生日快樂啦。(會送生日Kiss?)未有。(即系會有?)唔需要,佢 開小型音樂會所以嚟支持下。(佢親自邀請?)系。(你會上台唱歌?)唔會,佢先系主角,我嚟支持佢。」

當 問到對方是否她杯茶?高Ling猶豫說:「唔知。」隨即大讚對方說:「佢OK,有才華,個人又好好。(有意思再進一步?)唔知,其實我系由陳智燊介紹先認 識佢(鄧智偉),同埋喺樂小姐(樂易玲)生日會見過對方。」但高Ling承認有對方電話,兩人亦有聯絡,問到兩人是否發展中?高Ling猶豫了一陣才說: 「好朋友。」高Ling坦言獲壽星親自邀請,但不會上台唱歌:「佢先至系主角,留畀佢表演,我喺台下支持就得。」

不 過有人問過高海寧夢想的婚禮時如何?高海寧謂希望簡簡單單,兩家人吃飯便可,不過她笑言:「大前題系要有男朋友先,過多兩年就覺得系時候結婚,而且我都想 生仔!」但她的朋友張秀文就笑謂:「我問佢系咪有人求婚就嫁,佢話系架!」高海寧更揚言:「睇嚇岩唔岩啦,結婚都需要衝動架!」

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦