【高登已起底】淫亂 Ocamp 第二彈 體貼組媽為男生帶來潮潮! - npnt

一波未平一波又起!日前一班玩俗稱「Ocamp」的迎新營的專上學院學生,在公眾地方大玩意淫遊戲的短片在網上瘋傳,見到一學生妹在渡輪上腿張開,被兩名男生分別伸脷狂舔左右腳,隨即被社會各界瘋狂指罵!但話咁快就有另一單關於 Ocamp 的相片在網上流出,見到一位冇著褲(好似係) 的女生跪在地上,雙手放在左右兩位男生的下體位置,而相片caption更是「體貼嘅組媽會為爸爸仔女帶來高潮」,觸發人無限暇想!

日前一班Ocamp學生在渡輪上大玩意淫遊戲,見到一位著住熱褲的女生坐在座位的扶手上張開雙腿,而兩旁就有兩位男生蹲在女生的長腿下,用手扶住對腳不停伸脷狂舔!而該女生條褲似乎短得可以,唔少人都誤會佢只係著住底褲!短片在網上瘋傳後,即曷時惹來社會各界口誅筆伐!

但「一波未平,一波又起」,當大家仍對舔腳事件議論紛紛之際,話咁快又有另一Ocamp相片在網上流出!相片可見一位女生跪在兩名男生之間,雙手放在兩人的下體位置,做出疑似為兩人手淫的姿勢… 該位女生笑得相當燦爛,而兩位男生則做出一個閉上眼睛張開口、樣子極享受的表情。而照片更是「體貼嘅組媽會為爸爸仔女帶來高潮」,點解小編當年個組媽一啲都唔體貼……

相片瘋傳後,大家當然都好認識呢位咁體貼的組媽啦!據知相片中人都係某管理學院的學生,當時正參與宿舍的迎新營。至於呢位組媽除了對組仔好體貼外,長髮飄飄皮膚白晢,笑容亦相當燦爛,小編都好想感受佢的「體貼」…

由相片可見,呢位組媽都好喜歡影一啲嘟咀扮可愛的自拍,另外又喜歡著嚇緊身衫短裙仔騷身材,媽呀好想參加Ocamp呀!

另外小編有位老朋友報料,原來組媽在某個T字頭的交友App亦相當活躍,經常結識唔同陌生男仔,唔知佢對網上朋友係咪都一樣咁體貼呢?

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦