(突發獨家) IG 放相曬復合 方力申儲老婆本 ,表示好快會娶 Stephy - npnt

小方因新劇受阻而損失過百萬,令他感無奈。

另外,他大呻因劇本題材敏感而被抽起,對於開新劇受阻,他感嘆:「唉,原本八月就開戲,不過呢行成日都係咁,無辦法啦!」

方力申昨日到電台錄音,被問及與前女友鄧麗欣(Stephy)有否計劃復合,小方說:「我地有可能再一齊生活,已經口頭計劃係2年內結婚,依家努力賺錢儲老婆本,而且將來一定會生小朋友。」小方更透露由於最近經濟不景,加上準備開拍的內地電視劇突然叫停,導致他損失逾百萬元。

對於會否和Stephy一起再在幕前証明復合,他卻表示各有各忙,加上未來可能會做更多主持,也許要幾星期先再見佢。

方力申儲老婆本娶Stephy

方力申昨日到電台錄音時透露支持球隊阿仙奴,問到女友鄧麗欣(Stephy)日前指37歲前要結婚?小方回應:「咁都要儲老婆本,買樓、生小朋友都要用錢!(Stephy 37歲前結?)唔係!係我38歲前!(仲有幾耐?)3年咋

鄧麗欣

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦