【踢爆】J我都見唔小,但系腐爛左既J我真系第一次見,大家小心佢...請儘量SHARE! - npnt

話說系個半月前 我系交友網識左一個 fb名:Jack Leung既男仔。直到上個星期五,即系7月22號我地約出黎食飯。食飯既過程大家都幾好傾,食完飯之後我地就去左蘭桂坊飲野,飲到咁上下都醉醉地,諗住返屋企啦。因為我住大埔 佢住港島,所以佢叫我去佢屋企訓,佢話佢同佢細妹一齊住唔洗驚。

之後我地搭的士返左屋企,一上到去一個人都唔見有,我問佢你細妹呢,佢話可能出左去玩未返,我即場覺得自己比人水左。之後我坐系梳化開左部電視,無幾耐佢開始毛手毛腳。大家都飲左酒有d feel,直至佢除左條褲,我見到一條生哂紅色粒粒仲要凸出黎既J⋯⋯(應該系椰菜花),我發揮左我一生人最大力既一刻推開佢,拿拿淋拎返自己d衫入廁所換。

我換完出黎佢問我做咩,我即刻話我有男朋友唔想對唔住佢做藉口,叫佢比我走,我9秒9開門衝出去。好彩最後都走到無事,但系嗰一刻我一世都唔會忘記。到左今日我仲好驚,今次教訓真系好大,宜家無哂性趣!大家小心佢,佢成日系交友網識女仔⋯⋯Jack Leung

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦